Saturday 26 March 2011

Koleksi dulu2

Koleksi ni simpanan aku semasa belajar  kat UPSI dulu2. Tak banyak hasil yang aku buat sebab kerja2 seni lain aku  tak ada gambarnya pun. Yang guna grafik komputer je senang. Buat2 sini simpan sini jer. Maklomlah zaman belajo dulu tak banyak kemudahan yang aku ada... hp pun tak der camera lagi, apa lagi nak ada kamera. Kerja menyelit je sapa yg ada. Sedihnye hehehe. Kalau ada mau aku je jadi model tak henti2 hehehe. Namun ini sahaja yang dapat aku simpan sebagai kenangan aku belajar dulu...walaupun tak ler hebat mana tapi aku buat2 hebat jugak hehehehehe...jadilah dpd tak de apa2 kan

kan aku dah kata...jadi model je hehehe pantang ada
Karya aku ni ada tersimpan lagi. Frame pun ok lagi. Tarak pecah punya
 tp ada org tu tak suka..mcm hantu katanya :(


Gambar2 di atas ni dihasilkan semasa aku di semester kedua...semasa mengikut studio seni halus yang tak berapa halus tangan aku membuatnya. Pensyarah masa tu pengarca terkenal En Zulkifli Yusof..hehehe agaknya dia pun malu nak mengaku ini hasil tunjuk ajar dia. Yang bawah ni saja-saja je nk explore guna media-media lain. Kononnya nk buat mcm pelukis jalanan tu guna soft pastel. Acctually aku memang suka buat potret...sejak zaman sekolah n maktab lagi. Tapi aku prefer guna pensil sahaja sebab bab mewarna aku lemau sikit. Tak tahulah kenapa ....buta warna ke buta kaler :).

Kira oklah ek...cuma nampak keras je muka meah ni heheh
Gambar di bawah ni plak dihasilkan semasa aku mengikut kelas studio grapic computer di bawah bimbingan En apa...laaaa lupa lak aku nama encik nie. Nanti aku ingat aku bubuhlah balik ek. Maklomlah dh terlebih semut..banyak yg lupa dpd yg diingat. Alhamdulillah dengan kelebihan inilah aku dipergunakan berlebih2 di sekolah hehehhe. Tapi tulah sejak aku kuar UPSI, aku tak der berpeluang mengajar Seni Visual langsung. So aku akui tangan2 yang dulu penuh kelembutan seni kini dah keras tangan jadinya hehehehe walaupun memang keras selalu.

my 1st graphic computer art
teknik air brush (komputer grafik)

Poster untuk cik abe...dia  yang suh buat. sekali cermin frame pecah
teruslah terkubur  ntah di mana. Jadi 'jerangkung dalam almari' lah tu

karya yg aku buatkan untuk kawan aku. 
Cmana..kalau berminat hubungi aku ek di talian berikut:

 TALIAN HAYAT 
hehehehhe!


No comments:

Post a Comment