Saturday 12 March 2011

12 MAC ....

Ada apa 12 Mac...?

hehehe tak ada apa2. Saja2 seronok mengenangkan itulah tarikh aku dilahirkan daripada perut seorang ibu ke dunia ini. Namun pada tahun ini tarikh ini lebih bermakna sebab ramai kawan, and pelajar2ku tidak lupa mengucapkan selamat hari lahir buatku. Huhuhuhu...terharunya aku. Ternyata aku tidak keseorangan hari ini, ramai yang masih mengingati aku di sini. Inilah dikatakan "Jauh dikenang, dekat disayang"...hehehe macam tema apa ler plak. Apapun aku mengucapkan terima kasih kepada family, sanak saudara, kawan, teman tapi mesra, and pelajar-pelajarku yang telah menghantar ucapan di "Facebook" dan sms jugak.

Tapi yang bestnya malam tu...aku cakap pada adam, esok besday mama. Adam macam blur2 tersengeh2 sorang hehehhe. Pekehal plak...sebenarnya anakku tu dah banyak kali tanya besday dia bila. Bagai tak sabar2 nak nunggu bulan Ogos nanti, sekali dengar2 besday mamanya plak hehehe. Dia blur ke dia bengang ke tak tahulah. Tapi tiba-tiba dia pun ambil kertas, ambil pensel n warna...dia pun cakap nak buat sesuatu untuk mama. Dalam hati dah agak dah...mana "tak tumpahnya kuah kalau tak ke nasi"..begitulah adam menggunakan kreativiti dia buat kad ler tu untuk aku hehehhe....cuma bahannya digunakan ikut dan apa yg ada jerlah. Hah! inilah "hadiah" adam untuk mamanya. 

THANK YOU ADAM....MAMA LUV YOU
kreatif kan anakku

muka surat depan
yang nie page belakang
yang nie pun page belakang
yang ni tak masuk page mana2 hehehe
dirakam pada 12 mac 2011

TERIMA KASIHKU BUAT SEMUA N YG SPECIAL UTK SAYANG MAMA



No comments:

Post a Comment