Thursday 28 April 2011

Hangin lagi :(

Huh..dari semalam hangin aku tak habis lagi dengan 'meah' sorang ni. Macam nilah manusia, Bila susah 2-3 kali datang menjengah kita. Bila dah ditolong buat poyor je. Hampeh!! Geramnya aku...buat hangin satu badan je pandang dia. Buat kerja macam tu pun berkira macam ler dia yang kena jadi 'spiderman' kena panjat ragang dinding. Padahal budak2 yang buat.
ada nampak tak 'meah' ni kat mana2?
Tapi xpe...akupun leh buat poyo kalu nak berkira sangat..aku buat bahagian aku yg bukan susahpun pastu blah ler. Hmmm...wp aku bukan spesis macam tu tapi kdg2 orang2 macam ni kena ajo cara poyo jugak. Sapa setuju? Buat tangan macam saya..soley! soley!!! hehehehe.

eeeee....geramnyer aku!!!!!
Dahler semalam masuk mitin membosankan jer. Hati ni dhler tengah marah..so perasaan nk balik rumah tu terus membuak2. Depa plak dok layan mitin panjang sangat. Fenin aku..dhler aku tak berapa nak mendengar, banyak plak pertanyaan. Sampai pengetua tanya aku pasal budak utk shoot gambar majlis anugerah cemerlangpun aku buat poyo jer...Maleh nak amik tahu bukan tugas aku kat situ. Tp yang bestnya ramai plak yg jadi wakil aku tolon jawabkan hehehhe. TQ kawan2 ku..aku tahu dorang prihatin kat aku.


Biasalah bila buat program melibatkan duit...tentulah banyak perkara nak disoal jawab. So masing2 nak cakap berlapik...akupun tak tahu mana satu nak ikut. Hehehe..dah lama2 sangat mitin apa yg di cakap kuar tinge kiri masuk tinge kanan hehehhe terbalikler plak. masing2 mulalah buat aktiviti2 yg menghibukan. Cik abang plak dk dok sms kata dh sampai huh! Kawan2 kt belakang masing dh lemau nak tunggu time mitin habis...startler aktiviti meregangkan tulang masing2 hehehhe




Tolong kami bantu kami...kami nak balik awal hari ini hehehhe

2 comments:

  1. mangkuk tingkat29 April 2011 at 09:07

    hahahhaah...sianya.....

    ReplyDelete
  2. nasib baik mangkuk tingkat bukan mangkuk ayun huhu

    ReplyDelete