Saturday 16 April 2011

Bakat Pelajar Bakat Guru!

Fuhhhh...lega! Dah selamat satu tugas. Apa2pun kerja cikgu ni tak pernahnya habis. Usah beranganler nak habis...tunggu pencen barulah habis. Inilah namanya perjuangan masih belum tamat. Hehehe tapi tuan-tuan dan puan-puan tunggu ye cite aku ni belum lagi tamat. Aku nak cite pasal Malam Bakat je  15 April 2011 hari tu telah pun selesai. Kali ini Malam Bakat diadakan di KDU Internastional College. Persembahan malam tu oklah tp tak semeriah tahun sebelumnya. Student yang datang pun tak berapa ramai. Apa sebabnya tak tahulah. Maybe persembahannya macam sama je seperti tahun2 sebelumnya. Nampaknya kenalah buat sesuatu yang baru...buat terbang2 macam Faizal Tahir  ke...soley-soley ker. Best gak huhu


Akupun tak banyak amik gambar pun malam tu sebab tugas2 ni telah kuserahkan kepada 'anak2 buah' ku untuk dilaksanakan hehehe. So amik ala kadar je. Lagipun tempat duduk cikgu ni jauh banget. Kamera tak cukup zoom nak shoot. So aku zoom ler muka kengkawan yang depan mata je sebagai bahan bukti dia orang ada mai malam itu  hehehe. Bukan apa aku tengok macam tak cukup wajah jer cikgu malam tu. Tapi ada aku kesah hehehe janji aku mai wp tak tandatangan kedatangan. Hehehe bukan apa...terlebih semut kut. LUPA! n terexcited. 
Inilah antara kengkawan yang ada. En. Talib pun geng kita huhu!
Siva ni ngan budak2 kecik pun nak inteprame

Tapi yang bestnya, nak buat cmana kawan-kawan aku ni semuanya lawak-lawak belaka. Orang sibuk menengok bakat..kita orang kat belakang sibuk tunjuk bakat jugak hehehehe. Kat mana-mana pun makan mesti no.1 punya. Tengokler bakat2 dorang yg hebat dengan muka2 sekali menikmati sambil menghayati 'bakat' di depan mata hehehehe, Layannnnn!!!!!

cover line dulu
mmm dah start angkat sudu huhu
Apapun yang penting hepiiiiiii...!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment