Friday 1 April 2011

Grrrrr...GERAMnyer!!!!

Wassuppp....berasap!

Mengapa ek...dorang ni suka sangat bagi kerja emergency. Ingat kita ni robot ke atau mcm kita ni tak ada keje? Hangatlah jugak sebab main minta2 ISD (ikut suka dia) jer. Stress dibuatnya sampai semalam rasa tak bermaya n balik2 penin kepala nak menyiapkan 'kehendak' mereka. Dahler nak membuatnya plak kena tunggu giliran. Sapa cepat dia dapat. Kalau dapat tiket tengok wayang ok gak. Tapi memandang nak cepat aku cuba buat di rumah tapi bila import ke pc yang sepatutnya tak mauler plak. Hampeh! Penat berjaga mengisi jer semalam.  
Malam tu aku tido lambat dengan sambung buat buku program Minggu Bahasa. Tengok dha kul 2 lebih. Takleh jadi kena tido jugak nie...Kul 4pg jam dh ring rong ring. Aku kena bangun siapkan lesson plan. Kali ni xleh cilok2 sbb nak kena cerap ler plak. Hari Jumaat dh ler full...aku tak sempat breakfast. Tengah hari pun lunch lewat  sebab nak betulkan data aku yang dh hilang bila di import tadi. Nasib ada kawan tolongkan (makacih Ati: jasamu kukenang muahaahaha)

nasib ini bukan aku tapi gaya lemau dah tahap gitu

Sorrylah abang malam ni tak kuasa masak...kepala dh ting tong nie dengan letih xcukup tido n kepala masuk hangin plak.

No comments:

Post a Comment