Monday 2 May 2011

Jejak2 Orang Kaya huhu

Mmmm best kan jadi orang yang 'beruang'. Tunjuk je nak apa mesti dapat punya. Hari sabtu tu kelas taekwando adam tak jadi...master sifunya kawin ler plak. Aku dah berangan ajak cik abang ajak makan kat Sekinchan Ikan Bakar. Nak test sedap ke idak.  Sekali tak jadi sebab ada seseorang ajak makan nasi daun pisang.  Lepas makan, akupun  mengekorlah "seseorang"  dari satu tempat ke satu tempat. Mula-mula kita orang g ke tempat pameran kereta BMW (Auto Bavaria). Tempat ni memang tak layakpun aku masuk  tapi  layak tengok je ahahhaha... Masuk2 jer aku mampu kata 'wow" ini keta orang kaya n bergaya hehehe.....pusing2 jap tengok keta ala kadar dalam tu akupun duduklah melepak kat satu sudut rehat di sana. Nak tengok lama2 pun nak wat pe. Aku bukan minat sangat bab keta2 ni...lagipun buat penat berangan je hehehhe. Baik aku duduk layan sms. Layan adam and ariq yang duk bermain berkejar-kejar  kat dalam tu dah macam padang bola pulak dibuatnya.


Hantiknyerrrrr!!!!!!!!

Dari Auto Bavaria, kita orang ke NAZA WORLD plak. Memang world kat sana.  Huh! apa taknya kat sana lagi banyak keta...bersusun2 keta sport macam-macam bentuk dan warna. Itu jerlah yang aku tahu..kalau ditanya namanya tentu FAIL hehehe. adam lagi tahu daripada aku. Aku tahu masuk keta duduk belakang macam 'mem' hehehe. Biasalahkan bila ada anak...keje  berebut dengan dia je nak duduk depan.



Macam biasalah aku...habis menapak dari hujung ke hujung. Penat jugak sebab luas...akupun melepak hehehehe sementara cik abang dengan orang tu berkira-kira pasal kereta. Adam pun sama. Apa taknya budak2 ni kepenatan, bantainya berlari n berkejar2 kat dalam tu. Risau plak aku ada keta yang tercalar atau spoiler tercabut kang hehehehe. Dah puas bekejar2..depa ber'shuffle' plah. Hehehe memang budak2 ni tak reti-reti diam...ada je yang dibuatnya. Last2 aku maleh nak jaga. Ikut suka korang ler.



Sebenarnya seseorang yang aku maksudkan tadi inilah orangnya...sapa tak kenal pemain badminton negara kita dahulu Datuk Razif Sidek, Khalidah dan anaknya yang gebu tu!!!!. Sebaya ngan adam tapi adam duduk bawah ketiak dia je :). Mesti ada tertanya2 nape aku leh membontoti dia orang ni. Sebenarnya Razif ni dah lama kenal hb aku. Lagipun dorang dari sekolah yang sama dan datang dari tempat yang sama - Banting ler huhu.


Dah habis cuci mata (itu akulah)...big boss tu tak tahulah cuci apa hehehhe sbb dalam begnya aku tengok duit berbuku-buku :). Sempatlah aku cuci mata memandangnya. Dari situ  kami balik ke TTDI, gi cuci perut  plak kat Secret Recipe. Mmmm sedapnya cake yang aku order "blueberry cheese cake". Pastu makan spaghety. Memang sedap sebab adam yg tak pernah rasa spagheti pun laju jer makan. Kalau tak adm ni memang payah nak makan benda2 yang pelik2 baginya.





Bagitulah kesahnya aku ke sana sini hari itu tapi sorrylah ek...tak  ada idea nak jadi tukang karut hari ini..otak tengah serabut sbb baru lepas habis buat soklan Sejarah Pertengahan Tahun Tingkatan 4.  Pasni nak pk pasal presentation ICT  untuk Malam amal pulak. Soklan BM kertas 1 tingkatan 5 lagi.
huh...minggu2 yang STRESS...ada sapa2 nak banjer kat secret recipe lagi :). Aku nak je...!!!!!

2 comments:

  1. pssstt...kak, sejak bila berkawan ngan org kaya nih?? hehe..

    ReplyDelete