Wednesday 27 February 2013

Mengisi Koleksi 2013

Minggu nie (26 dan 27 Februari 2013)  aku ada kursus KKRSV untuk Kertas 3 SPM  kat sekolah SMK Seksyen 10 KD. Aku ke sana car pool dengan kawan aku (Datin Nor Azah ahaksss)...so pagi2 aku singgah dulu ke sekolah sementara menunggu si datin ni sampai. Hari kedua tu aku cepat2 naik bilik guru sebab nak tengok video pertandingan puisi dan lagu yang dirakam oleh kawanku (Datin Nora..hehehe datin2 belaka) dan nak pulangkan berukband yang aku pinjam daripada kak Leow ku. Sampai di meja aku ternampak satu bungkusan plastik atas meja...bungkus apalah pulak. Saspen jugak.  Siap ada nota lagi hehehe...rupa2 pemberian daripada Pn. Leow Hoay Suan. TQ Pn. Leow...kembang kincup hati aku dibuatnya hehehehe :)


Aku takler sehebat manapun cuma alhamdulillah bolehlah create2 sikit-sikit. Okaylah untuk tahun ini, sebelum kerja-kerja aku hilang dan tidak dapat dikesan di mana simpannya, lebih baik aku upload siap2 kat sini. Setakat ini...inilah saja yang terkumpul and akan ada coming soon hehehe masih awal tahun lagi 2013nya.
buku program
kad jemputan
banner
backdrop MTQSS
Buku Program
banner program FROG

No comments:

Post a Comment