Friday 12 July 2013

menu-menuku

Hari ini dah hari keempat kita berpuasa. Memandangkan aku dah 4 hari tak ke sekolah, mulalah aku memikirkan sesuatu untuk dibuat. Aku buka laptop aku, dah melambak2 gambar yg disimpan. Rasanya drive C dan D dah nak full dengan gambar2 sekolah dan gambar2 yg aku upload kat FB. Mulalah kerja2 mendelete gambar2 yang aku rasa dah tak diperlukan...tapi banyak jugak yg aku tak buang sebab rasa sayang ler plak. Gambar2 sekolah memang lah tak boleh buang tp kenalah transfer ke tempat lain sebagai back up. Kalau dibuang jenuh aku nak mencari sebab kat sekolah tu apa2 nak gambar utk dokumentasi semua mata menghala aku. Oh tidakkkkkkk!!!!! Dalam menelek2 gambar-gambar yg ada aku nampak ada banyak gambar2 menu yang aku masak. Mmmm nak buang rasa sayang plak...so jalan paling mudah, lebih baik aku upload kat sini sebagai entri blog aku sambil mencuci mata kan kan kan kan???


















































1 comment:

  1. how to make money betting and betting online - Work
    Betting Online · Sports Betting · Football Betting · Football Tips · Football Betting · Golf Betting · Football 🏆 Best betting site: Marathonbet💵 Best bonus offer: BetVictor📱 Top betting site: William หาเงินออนไลน์ Hill💳 Best odds guaranteed: Coral💳 Best deposit match bonus: BetVictor

    ReplyDelete