Tuesday 25 October 2011

Makan Lagi!

hehehe kali ini aktiviti aku kejenya makan jer. Dah itu jer aktiviti kita orang kat sekolah. Kalau macam xde keje jer kitaorang start ler plan buat potlak. Samalah hari isnin (24 Okt 2011) lepas, kawan-kawan dok pakat buat potlak kat rumah aku. Mmmm menarik tu...lagipun masa raya puasa hari tu aku tak buat open house, so apa salahnya buat potlak jerlah. Ikutkan plan...kawan aku nk masak2 kat rumahnya cuti deepavali ni n yg nak diangkut memasaknya akulah hehehe. Sekarang plan sudah tukar hehehe xperlah sbb yang nak memasaknya orang yg sama.



Ikutkan kiraan adalah dalam 8 orang yang diajak bersama 'tentera' masing2...tapi yang tak dapat datang 2 orang je dengan surat tunjuk sebab. Tinggallah 6 budak hitam hehehe. Lagipun cuti-cuti sekolah nie, aku menggalakkan jer dorang datang sini bawa anak-anak main n swimming kat depan umah aku tu. Dah kolam depan mata, senang ler nk terjun. Anak2 enjoy, mak2pun kenyang. Aku pun tak de masak banyak pun sekadar masak mee kari, yang lain ada bawa pasta, nasi dagang, pulut kuning, kek and kerepek. Okeylah..bukan nak makan sangat pun, saja suka berkumpul bersama2.



Memang besh...sbb umah aku ni selalu sunyi sepi jer sebab aku ngan adam jer selalu ada. Walaupun aku hari tu tak berapa nk sihat, namun demi kawan2 kugagahkan jugak masak. Sekali-sekala kawan2 datang seronoklah, memekak mengalahkan budak kelas hujung jer. Semuanya bercakap, mana satu yang didengar aku pun tak tahu...main selit jer hehehe. Tambah kecohler bila kawan aku mai bawa berita mengatakan pengetua sekolah dapat tukar ke damansara jaya. Hehehe semua pakat berjoget lerrrrr....huru hara ler kejap umah aku.



Tapi....lagi best wo..oooooo...lagi bestt wo ...ooooo
bila ada yang datang bukan setakat nak melantak tapi siap mengelap lantai kat umah ku hehehe...tulah akibatnya kalau mulut mengata tangan merata. Hehehe kelako ler ko anje!!!!


best! best!...len kali kita buat lagi!

1 comment:

  1. hehe sian budak yg kene mop lantai tu kan? kan? kan?

    ReplyDelete