Saturday 22 October 2011

Jalan2 Cari Makan II

Aku rasa hari ini aku bukan setakat penat berjalan je tapi penat makan. Apa taknya, dahler dalam pukul 2 lebih cam tu kawan aku ajak g lunch memang dh lewatpun. Kitaorang pegi makan yong tau fu kat SS2. Memang aci ngelat...dia makan sikit pastu separuhnya suh aku habiskan. Nak tak nak aku terjah jugak sbb kalu tak makan, sayang lak membazir n terbuang. Adam plak order sama...sudah2 mamanya yg tukang habiskan. Macamana aku tak lelah dibuatnya huhu...
welcome to Medan Ikan Bakar Jeram
Lepas balik sana...perjalanan jalan2 cari makan aku belum tamat lagi hehehe sebab ada kawan lama  (Adilah) nk banjer makan  Seafood plak kat Jeram, Kuala Selangor. Hehehehe...memang mabuk makan aku hari ini. Adam tak nak ikut..so dia tinggallah dengan babahnya. Kami bertiga jer. Dalam keta, mata aku dh start melambai2 nak padam hehehe sbb kenyang makan kat SS2 tak habis lagi...apa lagi orang depan dok bersembang aku kat belakang lelap sensorang hehehe. Kena plak hujan renyai2 n  keta Adilah ni airconnya sejuk banget...menambahkan lagi berat mataku memandang :)

Sampai Jeram dh nak masuk Maghrib. Depa berdualah pilihkan makanan yg nak dimakan. I follow jer.
mak cik Dilah pilih ikan hehehhe (macam kat pasar plak)
Sementara menunggu makanan sampai kitaorang bercerita ceritilah n bergossip hal2 sekolah. Apa lagi cikgu2 nk cite kalau tak hal sekolah. Pastu sempatler snap beberapa gambar bersama.
aku n adilah
aku dgn C'wan

Mmmm inilah makanan yang diorder tadi...banyak jugak: butterprawn, sotong goreng tepung, lala bercili, ketam sweet sour n ikan kukus (ikan senangin kut...hehehe bab nama ikan aku fail sikit). Mmmm dap kan! tapi masakannya aku rasa kureng sikit sebab tak cukup garam rasanya. So makannya pun kurang feel lah sikit.
sebelum

selepas...
selamat dh semuanya hehehe

Dalam kureng-kureng tu tetap licin jugak hehehe. Aku dh tahap xleh isi lagi dah tegak perut rasanya kekenyangan. Macam biasa otw kitaorang balik umah...aku kat belakang lelap lagi lantaran kekenyangan ahaks!!! Member kat depan sedar2 aku dah diam jer kat belakang. Jangan maraaaaa!!!

Apa-apapun TQVM buat Cwan n Adilah
kerana mengisi masa cutiku n perutku sekali.

No comments:

Post a Comment