Sunday 16 October 2011

Graduasi jadi Migrin!

Hari ni macam tak de mood nak buat keje apapun dengan kepala aku yg macam masuk angin jer nie. Melayang-layang. Ubat dh puas telan, tido pun dh sampai bosan...bangun-bangun pun masih bergoyang2. Aku migrain dari hari Graduasi lagi Sabtu (15Okt 2011). Time pergi maintain cun lagi hehehe. Ke sana-sini lah jugak aku mengangkut bunga dari keta pengetua dan amik gambar mana2 yg patut.



Start jer acara aku mula rasa lain macam...meloya n angin mula kuar masuk dalam badan. Memang tak enjoyed pun nk meraikan graduasi bersama student. Aku dh start kuar masuk toilet. Nasib baik ada parent@Pn Judy...tolong urutkan kepala aku masa kat dlm toilet tu. Legalah sekejap. Memang aku nk balik cepat jer tapi terpaksa tunggu kawan. Lagipun aku dh janji dgn student aku nak amik gambo. Larat tak larat tunggulah jugak.




Eh apa cite graduasi aku hehehe...kali ini graduasinya simple jer. Selalu buat kat hotel EASTIN. Rasa lebih mudah n terurus. Kali ini kami 1st time buat kat SEGi College University. So banyaklah perkara yang pihak sekolah kena sediakan. Dengan angkut bunga yang tak dapat dimasuk dalam dewan...mmmm keje sia2 jer huhu. Walaupun bajetnya lebih murah tp payahlah jugak sebab banyak sgt pihak perlu dihubungi. Tapi ok lah sebab objektif sekolah nak melibatkan lebih ramai pelajar di majlis begini. hehehehe bosan jer cite aku nie sbb akupun mmg bosan!

No comments:

Post a Comment