Saturday 4 May 2013

Pelamin anganku musnah

Petang ni mood aku nak buat sesuatu macam sudah mari. Apa lagi bila aku tengok biskut marie dalam tin ALL TIME ada melambak2 tak ada siapa nak makan. Adam hanya kutip biskut yg dia suka jer. Aku pun sama hehehe selok2 dalam tin, biskut marie kais ke tepi. Untuk tidak biskut itu lemau begitu saja dalam tin, lebih baik aku buat sesuatu. Akupun searchlah kat google, apa resepi yang boleh dibuat menggunakan biskut marrie nie. Setelah aku tengok banyak yang gunakan biskut marrie ni untuk buat kek batik. Menarik jugak sebab bahan n nak menyediakannya mudah je. Yang lain pun ada tapi belum sampai kemahiran aku nak membuatnya hehehehe.


Rasa bahan-bahan yang diperlukan macam ada semua je cuma tak pasti butter ada lagi ke tak. Aku pun geledahlah peti ais nak tengok butter ada ke tak.....hehehehe hampeh tak ada aaaaaa. Potong stim mood aku nak buat kek batik jer. Kenalah postpone buat sementara waktu . Last-last aku bancuh air n makan ini jerlah utk petang ini hehehehe


Jemput-jemput kalau sudi. Biskutpun makan bajet utk 3 orang je hehehe

No comments:

Post a Comment