Friday 30 March 2012

Kezutttan besdayku

hepi besday to me hehehehe....
Besday aku dah lepas pun 12 Mac hari tu tapi saja nak berkongsi hari2 yang menggembirakan aku. Kebetulan besday aku hari tu jatuh hari en hb aku dapat keluar dari hospital (PPUM). Alhamdulillah...kira hadiah untuk akulah jugak sbb en hb aku dh ok n aku xler tersadai di spital lelama keh keh keh.....

Tapi yang paling besh bila keesokannya aku dapat kezzzzutannn bila ada yang mai hantar kek Blue berry cheesecake.  Sebelumnya memang aku dok berangan nak beli  blueberry cheesecake untuk makan2 masa besday aku tp memikirkan kek tu manis macam tak best jer nak makan beriya2 depan en hb hehehe. Apa2pun memang tak sangka ada yang telah bersusah payah beli n hantar kat aku. Thank you ya...suker bangat n mmmmm sedapppp!


Lepas tu malamnya plak aku dikejutkan lagi sekali (Ada yg sakit jantung kerja terkejut jer hehehe). Malam tu aku pergi ke rumah adik ipar aku untuk ambil adam kat sana. Tengah sembang2 n menunggu anak2 buah aku bersiap sebab dorang  nak ikut aku balik, tiba2 dorang  keluar dari dapur bersama kek hehehe. Kelakarlah rasanya...banyak plak kejutan untuk aku kali ini. Dah tua2 disambut begitu malu tapi mahu pun ada hehehe.

yeayyyyy kek untuk maklong



Adrianna...beriya2 menyanyikan malam tu

tak tahu nama kek ni...tapi rasanya ranggup2 n sedap
Sempena hari kejutan sedunia untuk hari jadi aku itu...keesokannya aku buat kejutan untuk diri aku sendiri hahahaha. Aku beli jam untuk mengingati hari bertuah aku yg penuh kejutan, ucapan n sms yang buat aku tersenyum sendirian. Memang satu kejutan  sbb mana ada orang beli hadiah utk diri sendiri hehehehe.

my BABY G

TQVM sebab dari malam itu aku dapat sms dan ucapan kawan2 n my student kt FB.
you all make my day.....beautiful :)

No comments:

Post a Comment