Thursday 3 November 2011

rezeki jangan ditolak

Sebenarnya cite nie dah lama tapi x kira nak cite jugak sebab penting dalam sejarah hidup aku hehehe. 3 november yang lepas ialah hari besday babahnya. So hari ini aku memang tunggu-tunggu sebab cik abe kata ada orang nak banjer makan tp kat Uptown damansara jer...yg penting dapat makan luar n makan plak kari padang kat uptown tu memang my faberet.  Aku yang kat sekolah masa tu tak sabar-sabar nak balik umah sebab aku xyah nak masak2 so bolehlah bersantai n memanja2kan diri sambil tengok tv. Masa tunggu cik abe sampai dia sms tanya ada sapa2 nak beli hp yg aku pakai ke tu. Mmm napelak n sapa plak yg nak beli huhu. Tak kuasa aku bertanya sapa nk hp aku,

Tiba kat rumah jeng! jeng! jeng!....cik abe hulur kat aku hp Samsung Galaxy ACE kat aku. Wow...tersenyum lebar sampai ke telinga ler aku menengoknya. Jangan tak caya je hp ni aku punya. Memang hari tu dah tengok tapi NOKIA punya smartphone tapi aku sekadar berangan n saja buat2 excited nak sangat hp tu hehehe mana tahu ada orang nak beli kut. Ahaks!!! Sekali dapat...rezeki namanya tu!

hp terkini aku huhuhu....
Itu pasal aku kata cite ni penting sebab  orang lain yang besday aku yang dapat hadiah. Hehehehe sudah tukar ka? Sekurang2 aku atau cik abe ingat yg dia ada kasi aku hadiah pada hari besday dia. Mmmmm lagipun bukan selalupun bagi aku hadiah huhu. Sekali sekala nak ler 'pow' jugak.

Eh mana plak cite orang nak banjer makan nie....inilah  mamat bangla (Mitu) yg banjer kita orang makan. Kebetulan dia bawa sekali...tetamu dari bangla jugak. Tengok gaya orang tu macam payah nak makan makanan kita. Order macam2 tapi xkena gak taste dia tapi kitaorang kat sebelah laju jer makan hehehe.
adam ngan babah makan bersungguh2

Inilah orang yg banjer kitaorang: Mitu, Abdullah n tetamu yg aku maksudkan

Yang best kebetulan ada plak penyanyi jalanan dok bergitar kat situ. So si Mitu pun minta  budak tu nyanyikan lagu hepi besday utk cik abe aku. Budak tu datang kat meja tanya siapa punya n nama yg sambut besday tu. Hehehe cik hb aku terus tunjuk adam hahahaha...malu nak mengaku.

ngapa aku yang perasaan mcm sambut besday ahaks!
gitulah kesahnya!!!!!!

No comments:

Post a Comment