Saturday 19 November 2011

macam2 risau

Aku dh ler time tu kalut menyettlekan keje2 akhir kat sekolah. Apa taknya seminggu tak ada jaga SPM. Jumaat tu baru dapat peluang balik sekolah. Memang mencungapler jugak. Memang melekat kat kerusi je tak bergerak...sambil tu sempat jugak on9 FB tru hp (hp baru dapat tu huhu) n terbacalah aku  komen2 babahnya kat wall FB dia. Katanya dh 2 minggu kepingin minum coke...n cokelah minuman terakhir arwah abahnya. Dahler aku buat telenovela. Buat keje sambil meleleh ayak mata Memang 2-3 hari tu dia macam x sihat, demam, sakit kepala, sakit dada tapi dlm sakit2 tu keje nak marah jer plak. Geram n hangin gak aku mendengarnya :)
Risau gak aku...so akupun sms kalau sakit tak henti pergi hospital@PPUM jerlah. Check apa halnya. Nasib baik aku tak ikut kawan aku g jumpa 'apek'...sbb time nk habis sek babahnya sms suh cepat balik sbb tak tahan sakit. Sampai umah letak beg semua aku terus ajak babahnya ke spital. Nasib baik ada adik ipar kat rumah...bolehlah dia drive kan.

dirawat oleh Doc. Adam...macam afrika mari jer.
sempat gak suh aku snap gambo tapi aku terlepas
 time wayar penuh kat badan
Lepas check semua jantung, darah, xray kita orang balik. Tak kuasa nunggu lama2. Biasalah kat hospital kerajaan, orang yg berdarah meleleh pun naik kering menunggunya.  Pukul 9 mlm baru g spital semula tengok result n amik ubat...Alhamdulillah tak ada apa2. Cuma doc kata ada infection n gastrik. Mmmm aku dah agak tapi malas nk jadi macam doc  sbb seminggu aku jaga SPM, pagi n lunch pandai2 sendirilah nk makan. Lagipun aku selalu kena 3 in 1:  gastrik n migrain time2 period pain sbb tu aku tahu macamana. So kerisauan pasal tu dh reda tapi biasalah kalau angin dh masuk dlm badan, memang payah nak menguraikan balik.
Tapi ada kerisauan aku yang lain juga....itu aku tak tahu apa kesahnya.
 Biarlah RAHSIA. 
Hope nothing serious n will be OK

No comments:

Post a Comment