Sunday 25 September 2011

sukanya aku..akhirnya kita bertemu


Sukanya aku sebab akhirnya aku dapat jugak berjumpa dengan kawan aku sorang nie.Dialah kawan aku bak kata orang.....

 jauh di mata... dekat dihati
 hilang sementara...esok lusa aku cari
tak dapat chat...chak! chak! pun jadi (hehehehe)

Kawan-kawan yang lain jangan maraaaa...aku reunion berdua jer dengan anis buat kali kedua. Dah kebetulan dia berada di KL..so aku amik kesempatan utk pegi menjejak kasih dia kat Cheras masa tu. Nasib baik mood cik abe aku OK. Bila lampu ijo nyala...aku tak buang masa terus siap2 g ke sana sebelum moodnya expired hehehehe. Mula-mula kita orang janji nak jumpa kat Jalan TAR sebab mak cik nie nak buat kempen BERSIH harta karun dalam begnya. Berat sangat kut so nk bersih2kan kat jln TAR sebelum balik. Itulah dia kalau kaki menyoppin kan kan kan. Sekali dia call xjadi ler plak sbb kengkawannya tak jadi pegi sebab tulah aku menyusul ke tempatnya.

masuk2 terus amik gambo hehehe xmenyabo2

Sebenornya aku pun memang nak jalan2 window shopping ngan dia tp cik abe kata kejap jer kan jumpa hehehehe. Terkedu jap aku. Nasib baik dia turun2 n menonong terus masuk ke keta aku hahaha. Dalam hati aku bagai digeletek2 nk tergelak. Memang sah ko kawan aku yg sengal. So lastly en huby bawak kitaorang ke Bukit Bintang.
sorry ko pejam lak...yg penting aku lawa hahaha

tengah tunggu nasi ayam hailam

Puaslah jugak kitaorang menapak kat sana kuar masuk kedai. Last-last aku yang lebih beli daripada dia. Maklomlah baju2 kat sana memang boleh merambang mata aku dengan pesen pelik2...memang aku lah yang gila dulu hehehe. Dah penat2, haripun dh gelap..apa lagi cari tempat makan lak. Kami makan kat nasi ayam hailam yang fofular tu. Lepas tu baru anto dia balik. Apapun aku tak puashati sebab dah 2x jumpa dia tak sampai2 kat rumah aku lagi. Huh!!!

Thank you anis@hanna....aku sayang kamu

No comments:

Post a Comment