Saturday 16 July 2011

Di kala keBORINGan!

Bila rasa bosan mencengkam jiwa...apa yg selalu korang buat ek? Aku tahu mesti buat 'bodo' je ek hehehe. Tak mau aku buat gitu jer. Hari-hari buat 'bodo' jer tak jadi jugak sbb bosan tetap bosan. Kalau aku bila dah bosan mengadap sinilah. Facebook ke...apa2 saja yg boleh aku buat tapi hari-hari mengadap bosan jugak hehehe. Payah jugak penyakit bosan nie. Sama seperti yang aku buat untuk hilang kebosanan sekarang. Nak tahu aku buat apa? Hehehe make over muka sendiri. Dengan kata lain buat sendiri...perasan sendiri. Mula-mula memang asyik aku membuatnya sebab dh perasaan cantik bila dapat make over dengan pelbagai gaya dan rupa.

Gambar adam di bawah bukan aku sengaja make over rupa dia hehehe tapi aku nak test tudung baru yang dikirim oleh kawan. So mangsa testing aku adamler sapa lagi...nak test sendiri, tak sabar nk tunggu balik rumah nanti.
hahaha...sian adam pun kena make over. ke?
Lebih-lebih lagi bila ada kawan yang nk tumpang perasaan sama macam aku...lagilah aku rajin memake over muka dia. Sebab dia pun rasa bosan n mcm xde keje...maka buatlah sesuatu yg boleh menghiburkan hati. Pastu bila tengok hasilnya pakat kembang n gelakkan sama-sama menengoknya. Aku tang keje macam nie nak jer lebih-lebih kalu dapat tolong menggelakkan kawan hahahaha...itulah kesukaannya. Tapi kat sini aku letak muka aku jerlah. Kang letak muka kengkawan kena saman plak x pasal2 huhu






so dalam sejak dua menjak ni lah keje aku bila start borink n stress.  Nak tengok...tengoklah tp no comment ek hehehe sbb semua ni sebagai hiburan aku jer. Kalau orang lain tumpang seronok sama...lagilah ok.

hik hik hik hik...
sapa terHINGIN aku nk OVER2kan sila hubungi talian berikut:
no tel:  017 0000000
e-mel:  Takdekejapunyaorang@yahoo.com


1 comment:

  1. Ok le tu Meen...lepas puas buat make over...tercapai le cite2 ko nak jadi model....kawan tumpang sronok je...sbb ada teman glamor gituuu...!

    ReplyDelete