Monday 3 January 2011

Yeah! Adam dah Tahun 1

Sebenarnya blog ni masih baru so memandangkan banyak yg manis2, pahit n payau mama tetap nk share sini sebagai kenangan,  tatapan n syok sendiri :).

Tahun 2011 melangkahlah adam ke Tahun 1. Mama masukkan adam di SRK Bandar Utama Damansara (4). Senang sebab bersebelahan dengan sekolah mama. Lagipun sebelum ini adam belajar prasekolah kat sini  juga. 30 Disember 2010 hari tu ada hari orientasi untuk Tahun 1 kat sekolah dia. Adam penuh bersemangat bangun awal dan bersiap dengan pakaian sekolah barunya. Bangunkannya pun xpayah n tak banyak "sound effect". Yeahhh..lets go to school! 


gaya Ben10 tetap tak tinggal
Sampai sekolah 'check' nama adam kat papan kenyataan untuk pastikan dia di kelas mana. Adam di tempat di kelas 1 Zuhal sama kelas dengan anak kawan mama kat sekolah jugak. Adam pun beratur di tapak perhimpunan bersama rakan2 lain dan guru kelasnya, Cikgu Rosdiana. Pengetua memperkenalkan diri dan menyampaikan ucapan. Hehehe adam ni dengar ke tak, paham ke tak aku tak pasti. Geli hati ler plak sbb tengok dia mcm tak fokus n main ikut jer.

Bersama-sama rakan di tapak perhimpunan
sempat tengok kamera plak hehehe
Melangkah masuk ke 1 Zuhal

Beginilah keadaan adam di dalam kelasnya. Sebab masa ni babahnya yang uruskan dia di bawah. Mamanya pergi dengar taklimat yang disampaikan oleh pihak pentadbiran SRKBUD4 di dewan sekolah.
Adam di dalam kelas
Sesi memperkenalkan diri
Macam dh ok sbb ada kawan2 dari prasekolah yg sama
Akhir sekali kami ke tapak rehat terbuka untuk membuat pembayaran yuran dan sebagainya.

1 comment:

  1. Meen...aku dah 3 kali hadapi situasi cam ko...hehehe...la ni situasi anak beso lak...

    ReplyDelete